282 salgs- og kjøpssituasjoner når ØIF Arendals sponsorer møtte til B2B-speedbooking!

Med over 30 av ØIF Arendals sponsorer tilstede, i fantastiske omgivelser hos J.B Ugland, var det duket for ØIF Arendals første B2B-speedbookingsmøte. Ikke mindre enn 282 salgs- og kjøpssituasjoner i 141 møter hadde klubben satt opp for sponsorene. Alt etter sponsorenes egne innspill på hvem av de andre sponsorene de ønsket å treffe.

Skrevet av ØIF Arendal

At klubbens største sponsorer også hadde funnet sted til sponsorteffet ble lagt godt merke til. Noen helt uten mulighet til å få til salg til og med. Og som ØIF Arendals reporter, Roger Meyer, spurte Bjørn With i Norac, du treffer vel ikke kundene dine her Bjørn?

– Nei, absolutt ikke. Våre kunder er de store entreprenørene og de er definitivt ikke her. Meg jeg er allikevel positivt overrasket over hva jeg fikk ut av dagen. Jeg har flere avtaler allerede med noen av klubbens sponsorer som kan bli våre leverandører i fremtiden. Og selskaper vi kan samarbeide med for å lage enda bedre baderomskabin-produkter i fremtiden.

 

Jan Trygve Gromstad i Gromstad Auto var en av dem som absolutt kunne møte potensielle kunder. Gromstad Auto sponsor ØIF Arendal gjennom VW. Men under Roger Meyers intervju satt at godt nede i en skikkelig «amerikaner».

– Det å knytte opp relasjoner for å få til salg og på den måten få mer igjen for sponsorengasjementet gjør dette veldig spennende, forteller han halvveis ut i sponsortreffet. Og han syntes at speedbooking var noe ØIF Arendal måtte jobbe videre med. 

At Bjørn Vedal i J.B Ugland hadde invitert ØIF Arendals B2B-familie til Uglands museum i Grimstad, gjorde det ekstra spennende å være på sponsortreff. Museumet er bl.a. fylt opp med mange fantastiske og særdeles verdifulle veteranbiler. Og rundt og delvis inne i disse historiske klenodiumene ble det altså holdt ikke mindre enn 141 salgs- og kjøpsmøter.

Og etter de samlede tilbakemeldingene er det ingen tvil – det blir mer speedbooking på Sørlandet. Dette ville sponsorene ha mer av!